Uit mijn archief

Je krijgt allerlei mensen voor je camera zo in de loop der tijd. Dit was 26 augustus 1997.

My beautiful picture

Leek loopt uit voor de koningin

My beautiful picture

De bobo’s wachten geduldig

Het was een mooie zomerse dag en op het programma stond een werkbezoek van de toenmalige Koningin Beatrix aan het Westerkwartier. Dit bezoek zou de hele dag duren en voor de gelegenheid kreeg onze krant 1 accreditatie. Gelet op de grote afstanden en het intensieve werk dat zo’n werkbezoek met zich meebrengt voor ons als journalisten was dit eigenlijk niet voldoende.

My beautiful picture

Ik kreeg de opdracht om de Koningin op te vangen bij het landgoed Nienoord en ik moest me maar als publiek zien te redden om een paar leuke plaatjes voor de krant te maken.

My beautiful picture

Gelukkig werkte mijn netwerk deze dag perfect en kon ik dicht bij komen. Ik klampte meteen toen ik hem zag de toenmalige directeur van het Rijtuigmuseum Luuk Eekhout aan en verzocht hem voor deze gelegenheid even iemand te posteren bij de achteringang van het museum, zodat ik vanaf het moment dat de Koningin in het rijtuig zou stappen snel naar het binnenterrein van de Borg kon komen.

My beautiful picture

De hele actie lukte en ik kreeg alle gelegenheid om niet alleen de koningin te fotograferen, maar ook de gekte van mijn fotograferende collega’s vast te leggen.

My beautiful picture

My beautiful pictureWeer zo’n actie die je eigenlijk nooit weer vergeet.

Over catthysplace

allesdoener
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

