Een crematorium met mijn achternaam

Ik las vanavond bij Radio Drenthe

Dit weekend opent uitvaartverzekeraar Yarden crematorium Zevenberg op de grens van Hoogeveen en Fluitenberg.

Het vierde crematorium in de provincie Drenthe en dan lees je de naam van het Crematorium en krijg je even de rillingen over je rug.

Wat heeft het met onze familienaam te maken? Geen idee! Maar met een opleiding in stervens- en uitvaartbegeleiding en en ouders die beide duizenden geholpen hebben in de moeilijke tijd rond een uitvaart door voor hen te spreken in een van de crematoria in het noorden voelt deze naamgeving wel als heel vereerd.

Als mijn tijd gekomen is, wil ik wel graag gecremeerd worden in dit Crematorium met mijn achternaam, daar mag de familie wel aantal kilometers voor rijden toch?

Over catthysplace

allesdoener
Dit bericht werd geplaatst in persoonijk. Bookmark de permalink .

Een reactie op Een crematorium met mijn achternaam

  1. groninganus zegt:

    Straks denken je lezers nog dat je er aandelen in hebt. 🙂

Geef een reactie

