Groei van een paddestoel

DSC_0002aDrie dagen geleden ontdekte ik een prachtige paddestoel vlak bij mijn huis. Het beloofd een beauty te worden onder ideale herfstomstandigheden met een recrordtemperatuur van 22 graden. De dag erop, in een oranje wereld door rook uit Portugal en saharazand opgedreven door een machtige orkaan zie ik dat er iemand gesnoept heeft van mijn paddestoel.DSC_0002a

Vandaag nu de natuur zich aan het normaliseren is, groeit de paddestoel door. Echt jammer dat hij zo gehavend is.

DSC_0011a

Ik blijf het groeiproces volgen.

Over catthysplace

allesdoener
Dit bericht werd geplaatst in allerdaags4e zaken, Natuur. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

